Mycket vill ha mer!

Den här laminatorn är nog de bästa/värsta som hänt mig! 
Det bästa ju att jag kan göra hur många saker till kalendern som helst! Det värsta är att jag kan göra hur många saker till kalendern som helst..
Motsägelsefullt? Se det som så här, jag har nu tre uppsättningar med avdelare, jag tycker om dom alla tre! (Några mer än andra) men jag kan ju inte använda alla samtidigt!? Det är det som är problemet. Men som nr 1 där på min wishlist står det en gul cc, slltså en till kalender men en gul. 


Målet är ju att köpa en till slut, då delar jag upp allt innehåll på båda. Kalender i den gula och listor i den här, då kan jag ha två uppsättningar per gång! 

De nya uppsättningarna jag gjort idag ligger högst upp till höger på bild. Som "startsida" har jag ett citat från Walt Disney sedan är de fina mönster och bilder resten. Jag älskar den här kalendern! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeer

2016-01-27 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0