Snö snö och lite mer snö!

Hejsan mina kära vänner!

Den här dagen är ganska så snarlik gårdagen. Händer inte allt för mycket. 


Det har börjat toksnöa här hemma under natten/morgonen. De var mer eller mindre snöstorm! Men nu singlar de lätt snö. Kommit hur mycket som helst bara sen igår kväll. Syns inte ens att det blivit plogat på våran väg igår.

Jag lyckades med att hitta på min sabba den här boken igår, bläddrade igenom den och ser att det är mindre än tjugo sidor kvar. Så mitt mål är att göra ut den innan januari är slut. Lika så skrev jag ut lite fina bilder som ska upp på väggen i mitt rum, om de ska upp med tejp eller ram vet jag inte än. Det får tiden avgöra och mitt tycke.

Idag är det min och Johans dag, snart har jag bott här i nio månader, helt galet vad fort tiden går!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0