Två stycke köttfärslimpa.

Hejsan mina kära vänner! 
För att tydliggöra gårdagens inlägg så, nej jag var inte till sjukhuset. Vi var och hälsa på ett par vänner i Falun. 

Idag är det en slödag, som alltid känns det som. Men med detta väder finns det inte så mycket mer att göra. Jag ligger tillgänglig för jobb, men de är dåligt med det nu när de är vikariestop. Men jag vet inte om de hävt de än? Nåja de är som det är. 


Både Alva och Charlie är slöa idag, eller ja.. Alva vill bara sova och Charlie vill bara busa, i vanlig ordning när det kommer till honom. Men han kör lite lugna gatan även han idag. 

Vi ska lite senare äta köttfärslimpa, jag kallar hundarna för köttfärslimpor när de är på latsidan. Allt är köttfärslimpa! Ska ut sen och skotta av gården, än en gång. Känns som att de inte görs något annat just nu, men ska det fortsätta vräka ner på detta viset så!

Ha de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0