Velande utan dess like.

Dags för en liten snabb uppis om TS3. 
 
Jag är en sån person som lätt tröttnar på mina simmar. Jag byter mer än gärna ut dom om det blir för tråkigt. Vilket jag nu gjort, två gånger dessutom. Jag spelade så långt som till generation fem på förra familjen. Vilket jag tycker är helt okej, men sen blev de bara tråkigt och drygt då varken den tillfälliga mamman och pappan inte tog hand om bebisen. Av sig själva, så jag bytte ut dom för en ny familj med en tjej, en hund och en katt. Men de tröttnade jag också på ganska så snabbt så tog även bort dom. Nu är jag på en familj med den blå damen och hennes katt. Hon hade en hund också en sväng men jag adopterade bort honom.
 
 
När jag sa den blå damen så menade jag verkligen den blå damen. Mitt mål med henne vet jag inte riktigt, jag har flyttat med henne en vända då huset jag först byggde (Vilket jag älskade!) blev för dyrt med räkningarna. Så vi sålde det huset och byggde ett nytt mindre på samma gata. 
 
 
Bilderna här ovanför visar delar av vardagsrummet i det första huset, japp delar. Jag gjorde ett stort och luftigt hus till henne, men 1687:- i räkningar per vecka kändes lite överdrivet när hon bor själv och är ensam om inkomsten i huset. Så då tog vi vårt pick och pack och flyttade. 
 
 
Jag byggde ett nästan stugliknande hus till blå damen. Med en liten pool på baksidan och en bubbla på framsidan. Jag tänkte att alla mina hus genom spelets gång har varit vita, så nu körde vi på ett brunt hus. För att bryta vanan. 
 
 
Här ovanför har vi en snabb översikt, vardagsrum och kök delar rum. Toalett, sovrum och så trapp ut till poolen. För er kanske detta ser stort ut, men jag har aldrig byggt ett sånt litet hus tidigare. 
Det ligger även mattor här och där i v-rum/köket men de syns inte så bra av någon anledning på denna bilden. 
 
Nåja, nu vet ni vart jag är någonstans i spelet iallafall. Kommer kanske en uppdatering senare idag om vart jag är i livet också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0