En sån dag!

Hejsan mina kära vänner!
Så var man numera 25 år gammal. Eller 25 år ung, det beror hur man ser på saken. För att poängtera att jag fortfarande är lika ung som för ett par dagar sedan så åt vi frukost till Robin Hood igår morse.

Det var en bra dag, massa familj och vänner hann komma och gå. En hel drös med blommor, både buketter och med krukor. Doris lever livet nu när de finns blommor överallt hon kan leka med.

Fick mig ett fitbit av min familj, kalasbra! Sov med den inatt för att kolla sömnen. Nu ligger det på laddning igen, laddade inte riktigt fullt ut igår. Men vem har tålamod att vänta på att få testa nya födelsedagspresenter? Sen en massa mer smått och gott. Suveränt!

Tusen tack alla inblandade för att ni gjorde min födelsedag! Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0