Gårdagens äventyr!

Hejsan mina kära vänner!
Igår var det en dag med full fart och fläng, först så lämnade vi min bil vid mamma och pappa för lite reparation. Efter det så körde jag Johan till jobbet. På vägen hem svängde jag in hos Johan och Johanna, jag och Johanna knatade fyra kilometer med hunden och barnen i vagnen.

Sen åkte jag hem en vända. Men kände att det var rätt så tråkigt här hemma, djuren bara sov. Så jag hoppade in i bilen och åkte till Julia, vi pysslade ett par timmar med våra kalendrar sedan så åkte vi runt och gick lite här och var i Borlänge. Var en bra dag igår, men kroppen ömmar vill jag lova, med tanke på att jag gick med långklänning och foppatofflor tillsammans med Johanna då de vart spontant att vi skulle ut och gå. Nu skulle jag väl mest behöva klippa av gräset, men orkar jag? Nej! För våran gräsklippare är den trögaste i världshistorien och dör hela tiden.

Så det blir nog att städa av inomhus idag kan jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0