I ett svep!

Hejsan mina kära vänner!
Här ligger jag mitt i natten och skriver. Vaknade för en stund sedan och det verkar just som omöjligt att somna om. Drygt. Men men, tur i oturen att jag fortfarande har semester då?

Nu är det denna vecka och nästa vecka kvar, sedan börjar jobbet och vardagen igen. Ärligt talat så ska det bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Hur gött det än är att vara ledig så är det ännu bättre med rutiner. Då sover jag åtminstone någorlunda som jag ska.

Imorse, eller igår morse beror på hur man ser på saken, så städade jag mitt kontor. Helt enkelt för att jag var uttråkad. Det var egentligen inte rörigt men behövde något att göra. Känns som att jag behöver städa något nu också. Men vem vet?

Det har varit så in i bombens varmt de senaste dagarna! I måndags fick jag tillochmed i Johan i sjön, vilket aldrig händer. Så det kändes super! Varmt var det också, närmare tjugofem grader var det i vattnet.

Idag fyller Mathilda hela nio år, vart har tiden tagit vägen? Sen ska vi nog också hämta hem en huvudgavel till sängen med inbyggda nattduksbord. Bild kommer, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0