Ny huvudgavel!

Hejsan mina kära vänner!
Så var det torsdag, vart tusan har denna vecka tagit vägen? Den har gått på tok för snabbt! Känns som att vi knappt hunnit göra någonting på våran gemensamma semestervecka.

Igår var vi iallafall till Smedjebacken och hämtade hem en huvudgavel med inbyggda hyllor som passar våran säng, det blev så galet fint! Som jag letat efter något liknande, det är inte klokt!

Ja ni ser ju på bilden hur bra det blev, för tillfället sitter jag och skriver ut bilder som ska vara i ramarna på gaveln. Ska även försöka mig på att få till lite förstoringar på Theo och Tindra att sätta upp på väggen man ser från huvudkudden, alltså den jag har i ryggen när jag tog kortet. Kommer bli super! Snart är sovrummet precis som jag vill ha det, om inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0