Snark.

Hejsan mina kära vänner!
Så var vi här igen, mitt i natten. Sömnlös. Har så mycket överskottsenergi då jag har lite trassel med kroppen de senaste dagarna så mest bara vilat kroppen så den återhämtar sig snabbt. Men min hjärna blir ju inte aktiverad så det håller mig vaken. Ögonen är så trötta att de svider men huvudet går för fullt. Har massor jag skulle kunna göra men de kan ju inte låta för Theo ligger och sover. Tindra åkte hem till mamma i lördags, då hade hon tröttnat på livet på landet.. Eller i skogen kanske man ska säga?

Idag har jag åtminstone skruvat upp tavlorna till tavelväggen så den har börjat tagit form. Nu ska det bara fotograferas lite barn och vuxna och djur som också ska ta plats på väggen. Kanske en och en annan släkting? Vem vet!

Nej nu ska jag lägga ifrån mig telefonen, de dröjer inte länge innan Theo väcker oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0