Man vänjer sig så lätt.

Hejsan mina kära vänner!
Idag är en sån dag då det gått oerhört långsamt, ändå har jag fått en hel del gjort. Jag har bland annat varit och hälsat på på jobbet en sväng. Sedan har jag varit hos mamma och pappa en sväng. Efter det har jag varit hemma.

Tog med Olga ut på en promenad här för ett tag sedan också då jag har enorma problem med det här att sängen ska vara så stor. Stor och ensam. Men imorgon är mitt hjärta hemma igen! Dock gick inte den där promenaden som planerat, meningen var att jag skulle trötta ut mig. Inte få mer "energi" som jag tyvärr fick.

Väl hemma igen skuttade jag in i duschen, älskar den! Då vi köpte en ny här om dagen där vattnet kommer uppifrån. Så underbart!

Nu ska jag krypa ner och tvinga mig själv att somna. Hur nu det ska gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0