semester!

Hejsan mina kära vänner! 
Så har jag gått på semester, eller ledighet, eller arbetslöshet. Beror väl på vilken definition man vill använda. Oavsett så ringer inte väckarklockan igen förens om åtta veckor! 


Det har jag och Olga firat med att borsta ur halva pälsen på tanten, imorgon åker hon på äventyr med Johan och Charlie. Niklas och Chewie blir med dom också. Då passar jag på att städa ur huset och hälsa på mamma och pappa. 

Idag har jag beställt hem en ny telefon, den bör komma på torsdag eller fredag. Anledningen till detta är att min telefon helt enkelt tappat hoppet om livet. Klarar sig knappt utan en sladd i sig, dessutom funkar bara en halvtrasig laddare. Alla original laddare säger den att de inte vill ta.


Så det blev ett S med i namnet, en storlek större och en annan färg. Ville helst ha gold igen men den fanns knappt någonstans att få tag på. Så det fick bli en rosé gold. Kan knappt bärga mig! Förstå vad bra videor jag kommer kunna göra och lägga upp, bättre kvalitet får jag hoppas iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0