Sommar och sol!

Hejsan mina kära vänner! 
Så var det söndag, sista dagen på veckan. Sitter framför Barnkanalen med barnen, Johan är på utbildning och hundarna är ute. 


Igår var de full rulle hela dagen. På morgonen åkte vi och badade med grannarna, barnen badade, sedan efter de så åkte vi till Borlänge och handlade lite smått och gott. Bland annat kuddar till våra nya köksstolar. Sedan åkte vi hem, åt lunch och var ute. Vi hade vattenkrig och busade för fullt. Sen innan kvällsmaten åkte vi så Theo fick bada en gång till, fisken! Kvällsmat sen så somnade Theo. Grannarna kom över och vi spelade kort och hade de bra. 


Även fast jag inte är en sommarmänniska så lär jag ändå säga att jag älskar dagar som dessa, när man kan mysa på stranden och leka med vatten utan problem! Man torkar ju på nolltid. 

Idag ska vi också göra en massa saker, men de får ni läsa om lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0