Understimulerad.

Hejsan mina kära vänner! 
Så var ännu en dag snart över. Idag har jag och barnen varit själva hemma, Johan är på svensexa. Vad jag skrattat åt videoklipp från den! 

Barnen har lekt, målat, kikat på film och haft snigelfarm. Hej och hå, farbror blå! Själv har jag städat, vikt in all tvätt i garderoberna, rensat barnens kläder. Tvättat, tvättat soffan. Lyft ur madrasserna ur sängen och dammsugit under samt dammsugit och vänt madrasserna. Nu sitter jag o väntar på att Johan ska börja röra sig hemåt och kikar på en prinsessas dagbok två. 


Planera vad som ska göras imorgon också, om jag ska vara såhär energisk av att gå hemma så kommer jag städa sönder huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0