10 saker som gör mig glad.

1. Serier. Jag är en serietorsk, har jag alltid varit! För tillfället är det The Nanny som nöts här hemma. Annars är det också Pretty Little Liars, ung och bortskämd, Catfish, osv. Men en serie som påverkat mig emotionellt mest är nog One Tree hill. Aldrig gråtit så mycket till någon serie som den. Galet. 

2. Mitt fantastiska jobb. Känns på något vis lite klyschigt att nämna jobbet, men jag älskar det verkligen. Det passar mig som handen i handsken! Jag har en sån tur känner jag som funnit det i så unga år. 

3. Min fantastiska familj. Ytterligare en klyscha, men Johan och hans barn gör mig så oerhört glad och lycklig! Finns inget bättre än att spendera mina dagar med dom tre, alltid skoj! Lika så min mamma, pappa och alla mina syskon med familjer. Utan er inget mig! 

4. Mina fantastiska vänner. Ni är få men ni är för jävla bra, med svordom och allt! Jag har en magiskt fantastisk vän som peppar mig dagligen gällande allt, mestadels bloggen. Den lever nog tack vare dig, haha! 

5. Att sitta inne på mitt kontor. Att känna kreativiteten flöda inom mig och fylla mig djupt in i själen, att göra vad jag vill. Pyssla med vad jag vill. Det är underbart! 


6. Mig själv. Ego? Ja faktiskt när det kommer till denna punkten. Jag är bäst på att vara jag. Finns ingen som är jag så bra som jag, ingen som skulle kunna vara jag så bra. Jag är rolig, jag är smart, jag är någorlunda positiv, tråkigt nog jävligt realistisk. Jag är påhittig, kreativ på mitt egna vis. Jag är bra. Punkt. 



7. Mitt Sims. Här kommer tönten inuti mig fram lite, men jag blir glad för det mesta av att spela Sims. Där kan jag forma och göra precis som jag vill, det är som Barbie fast på skärmen. Med konsekvenser och sllt möjligt. Man skapar liv, avslutar liv. Man är Gud. Lite grovt men sant. 

8. Charlie och Olga. De är som små barn, speciellt Charlie. Han är som en trotsig treåring, gör allting tvärs emot. Han är klumpig, låter illa, fiser illa, flygig och flängig. Olga hon är mest bara trött, sover, fiser och äter. Hon bara är. Är ivägen i soffan JÄMT. Men jag skulle inte byta ut dom för allt guld i världen! (Lite därför Oggis är "hemma" igen!


9. Ugglor och elefanter. Jag har sedan länge varit galet besatt av ugglor, skulle aldrig i mitt liv få för mig att typ kela med en eller ta på en. Det är dom för läskiga för, men som inredning är de amazing! Lika så har elefanter kommit och blivit något utav favorit i mitt liv. De smyger sig fram lite här och var faktiskt. 


10. Min framtid. Min framtid tillsammans med min älskade sambo gör mig alldeles varm inombords! Jag blir så glad när jag tänker på att dela resten av mitt liv med det där miffot, han och jag mot världen! Finns liksom inget annat alternativ, vi är för gamla för att leka runt. Nej okej, men våra sinnen är ca 70+ båda tvås men humorn ligger på en 3årings nivå. Vi är varandras ying och yang! Ett plus ett = ett. I vårat fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0