Ändrade planer!

Så var det kväll. 
Johan är på ingång hem, dessa två dagar har inte gått som planerat. Men imorgon åker han kring sex på morgonen och då åker han på riktigt. Så drygt bara när det skjuts upp hela tiden. 


Har ätit broccolipaj och påbörjat säsong två av Desperate. För tillfället så knaprar jag på kex choklad och ser på nya Maria Wern : de döda tiger och väntar som sagt på min sambo. Olga har hittat ner och ser på tv med mig, eller ja hon snarkar bredvid mig i soffan om man ska vara sanningsenlig. 

Tror inte att jag kommer uppdatera något mer idag, så vi hörs imorgon! 

Anledningen till avsaknad av Dagens! är att jag helt enkelt inte kan fylla upp alla raderna. Jag lyssnar inte på musik, jag har inga återseenden (mer än min sambo), jag har inte smink och ingen frisyr, jag går knappt utanför dörren. Det är helt enkelt en ledig vecka! Så kanske förhoppningsvis börjar med det på måndag igen när vardagen gör sig påmind. Vi får helt enkelt se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0