Dagens i-landsproblem..

Ni vet när man går och stör sig på småsaker? Sånt där som är helt onödigt att ens störa sig på. De hjälper inte att störa sig på dom, för det blir inte bättre av att störa sig. Ni vet såna? 

Jag har för tillfället ett i-landsproblem, gick hela eftermiddagen igår och störde mig på detta. Störde mig nu på morgonen på detta, kommer att störa mig på detta när jag kommer hem i eftermiddag från jobbet. Det stör mig. 

Självklart är det disktrasan jag talar om.
 

En ny disktrasa är bland det värsta jag vet. Den svävar liksom i luften. Stör och har sig. Varför kan den inte bara fint lägga sig runt kranen som en smutsig, sunkig, fem månader gammal disktrasa gör? Varför!? Okej nej kanske inte så illa, har inte disktrasor så länge som fem månader. Alternerar oftast mellan två stycken i ca en månad sen slänger jag dom eller tvättar dom i tvättmaskinen och har dom ett par veckor till. 

Men allvarligt, varför vägrar den lägga sig?! UFO det är vad den tror att den är, en slitvara det är vad den är egentligen. Så varför kan den inte bara sammarbeta? Den får ju tillochmed ett helt inlägg här tillägnat till sig, så varför? Varför!? VARFÖR!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0