Dagens!

Tar tillbaka något som jag höll på med här på bloggen för ca åtta år sedan. Helt sjukt vad länge jag haft denna bloggen! Ska sätta mig här något dag framöver och läsa igenom, så mycket som hänt genom åren! Men dagens är tillbaka! 


DAGENS KLÄDSEL: Leggins, strumpor, svart linne och grå leopard tunika.
DAGENS FRISYR: utsläppt självlockigt hår.
DAGENS SMINK: inget. 
DAGENS HÄNDELSE: Insåg hur mycket snö det kom under gårdagen. 
DAGENS LÅTAlan Walker - faded
DAGENS VILL HA: Pengar, Johan!
DAGENS PLANER: sova (kanske ska lägga in detta på morgonen?) 
DAGENS SKADA: Blåmärken på låret, varför? Vet ej. 
DAGENS DUMMASTE: Rådjuren som hoppade ut framför bilen. 
DAGENS DROG: sömn! 
DAGENS ÅTERSEENDE: Min gamla lärare Jenny som jag hade i fyran.
DAGENS ROLIGASTE: Min underbara klass!
DAGENS TRÅKIGASTE: Trött och slut som rockstjärna. 
DAGENS FINASTE: Emma! 
DAGENS KRAM: Miranda! 
DAGENS PUSS: Johan. 
DAGENS FAVVO: Emma, Olga, teen mom
DAGENS SAKNAD: Johan, Charlie, Theo och Tindra.
DAGENS KÖP: mat. 
DAGENS GODIS: Vill haaaa ..
DAGENS HUMÖR: sjukt slut, huvudvärk och svullen i käken. Annars helt okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0