Eget cover!

Ni vet ju om att jag beställt ny kalender, likaså att den kommit till mig. Den är så fin! Så underbar! Så kär i den! 

Nu har jag påbörjat att göra den till "min egen", genom (som oftast!) att göra egna covers, har en hel del som skall göras så man kan byta efter humör och så vidare. Men än så länge har jag bara gjort en, Julia kommer hit någon dag så ska vi göra tillsammans då hon också vill göra till sin, kommer bli så roligt! Rena rama pysselstugan kommer det att bli här hemma! 


Dock gjorde min laminator det hela lite buckligt, vågigt, randigt (vad man än vill kalla det..) men tycker ändå det blev helt okej för att vara första försöker. Eller? Jag är toknöjd, har dessutom köpt hem en hel del stickers till denna kalendern. Så i juli när denna börjar så kommer det att komma längre videos och allt fler då jag lär ladda upp två per vecka! Heja heja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0