En nattgäst.

God morgon mina skära vänner! 
Förkylningen tar sllt mer plats i min kropp, det är då den segaste förkylningen jag varit med om. Hur länge som helst har den hållit på nu, två tre veckor? Galet. Men jag kämpar på! Snart helg, halva veckan har gått. 

Igår så sa jag till Olga "ska vi gå och lägga oss?" Då sprang hon upp och la sig bredvid min säng på golvet. När jag väl hade lagt mig så sa jag "godnatt Olga", som ett skott var hon nere igen och låg och vaktade innanför dörren. Men en kvart senare kastade hon in handduken och kom upp igen. 


Sen låg hon bredvid mig resten av natten. Så mysigt så! Bästa Olga. 

Nu ska jag klä på mig sen blir det till att brumma till jobbet. Vi hörs lite senare, ni och jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0