Fjärilar i magen!

Hejsan mina skära vänner! 
Detta inlägget kommer upp jätte sent. Jag hade skrivit ett inlägg imorse men hade tryckt spara istället för publicera så de kommer en annan dag istället. Så kan det gå! 

Idag har varit en rätt så okej dag, varför jag skriver rätt så är för att jag sov jätte dåligt inatt. Vaknade miljoner gånger så spenderade hela förmiddagen på soffan med huvudvärk. På eftermiddagen så mötte jag upp min älskade sambo hemma hos syster dör vi blev kvar tills tio nu på kvällen. Vi har ätit pizza, kikat på tv och spelat kort, köpt deras tv-bänkar och tagit med oss dom hem, mysdag! 


När vi kom hem så såg vi att tulpanerna hade skjutit i längden rejält under dagen! Helt sjukt må jag då säga, aldrig sett på make. 

Nu ligger vi till sängs, tror Johan redan har somnat på bara den korta stunden jag skrivit detta. Imorgon mina skärs vänner är en dag jag längtat efter! Känner mig som ett barn dagen före julafton! Massa bra händer imorgon, för det första ska jag iväg till frisören och klippa mig för första gången på ett par år. Sedan kommer de någon som jag längtat ihjäl mig efter som kommer bli kvar ett tag. Jag är så jäkla lycklig! 

Får se om jag kanske gör en video imorgon så ni får följa med o se när jag fixar håret, kommer bli magiskt! Underbart! Bästa dagen på länge! Men tills vidare så säger jag godnatt, vi ses imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0