Förra och denna veckas uppslag!

Hejsan mina skära vänner! 
Så var det måndag igen, vi alla vet vad som händer på måndagar i denna bloggen! 
Dock så har jag gjort en tabbe än en gång med videon, jag har glömt att lägga till ljud. Så fick ta någon dålig som youtube gav mig. Men det får gå ändå! Försökt fixa det så gott jag kunnat! 
 

Här ovanför ser vi förra veckans resultat, klistermärkena är från MadeByMoaIsabel på etsy. Som tidigare nämnt. Jag är kalas nöjd! Dock måste jag hålla mina tyglar och inte bara göra med hennes klistermärken. 
 

Så den här veckan fick sig ett Mumin tema, klistermärkena inköpta på Dollar Store. Älskar dom! Så sjukt gulligt! Helt plötsligt så är allt så mycket mer personligt om ni frågar mig! Love it! 
 
Här nedanför ser vi videon: 

Kommentarer
Postat av: Kopiko

Åh, jag älskar att se hur andra dekorerar sina kalendrar!

Svar: Men visst är det roligt! Jag kikar jämt på fejjan, youtube och internet! Inspiration deluxe!
Madelene Holmström

2016-03-07 @ 19:12:16
URL: http://kopiko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0