Förra och denna veckas uppslag!

Så var det äntligen dags! Avskyr att det tar sådan tid att få upp en video på youtube. Förstå då min frustration när jag i juli kommer släppa två videos per vecka! Nu är de äntligen färdigt iallafall! 
 

Här ovanför ser ni förra veckans uppslag, fullspeckad! Först var jag orolig att jag inte kommer kunna fylla den stora så den blir för tom, men eftersom min lilla börjar kännas för liten för att få med allting så tror jag nog att set inte blir några problem! 
 

Här ovanför ser ni denna vecka, kanske lite väl mycket klistermärken på gång, men det är lov så blir nog inte allt för mycket gjort denna vecka. Vänta på happy mailen mest! Bör komma imorgon! Då blir de en video på det! 
 
Här finns videon om man vill se: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0