Fredag, snor, säng och barn.

Hejsan mina skära vänner! 
Så vart det såhär sent än en gång, denna gång av en utmärkt anledning. 


Kom hem efter jobbet, sllt var frid och fröjd. Slängde mig på soffan med Olga och kikade youtube. Gjorde det mest förbjudna och somnade, vaknade snorig som jag vet inte vad. Så nu har det (äntligen!) brutit ut, skönt även fast det är jobbigt. För nu kanske denna sluthet ger med sig. 


Satt och fyllde i kalendern idag, lär ju säga att min rad är mest fullspäckad. Gillar att det är lov två gånger på samma månad. Lite roligt är det ändock. Fast hade nog hellre haft påsklovet i April. Men man kan ju inte styra över det. 


Nu har jag krupit ner i en nybäddad säng, barnen ligger i rummet intill. En sover som jag vet inte vad, den andra hon somnar nog ganska så snart. Jag somnar ganska snart. Johan somnar ganska snart, då han ska upp och jobba imorgon. 

Nu vet ni hur mån fredag har sett ut, även om det ändå blev ganska så sent. Jag ber om ursäkt för det. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0