Happymail hit och dit!

Hejsan mina skära vänner! 
Ligger på soffan (ovanligt va?) och kikar på film med Johan. Mys! 

Skrivhäfte om dagen att jag fått ett happymail, tänkte dela med mig av vad detta var i detta inlägg.


Nya stickers! Köpte ett till ark av tvstickersen, sen två ark till. Har redan en full kundkorgen redo att beställas hem men tänkte vänta för jag vet att det kommer komma saker jag vill ha! Spännande! 

Idag har jag även postat ett happymail till en person, vem och vad det är vill jag inte dela med mig av ännu då jag vet att denna läser min blogg, men när jag vet att brevet är levererat så kommer jag även dela med mig av detta. Men än så länge, hemligt! 


Denna personen kommer dock känna igen det på kuvertet när den får detta då jag gjorde det personligt genom att jag målade massa fina påskfjädrar på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0