Jag behöver de här!

Hejsan mina skära vänner! 
Satt mig tidigare och "inventerade" mitt kontor, börjar samla på mig en del nu. Tur vi gjorde färdigt kontoret trots att det inte blev någon skola. Tänker nog göra en video här framöver där man får se mitt kontor och allt som där finns! Vore kanske något? Men det får bli när min stol är färdig och allt känns att de är som de ska vara! 


Här ovanför ser vi min nuvarande samling av Washi tejp, helt sjukt ändå! Men jag tänker inte hymla, jag tänker inte förminska, det här är de jag tycker är roligt! Äntligen har jag något som underhåller mig, gör mig avslappnad och så vidare. Något som är JAG

Kommer att komma en hel del happymail här under kommande veckan så kommer även göra en till haul. Det känns som att de nu rasar in massa som jag behöver samla och visa. Jag ser youtube som en rolig grej men även som ett sätt att se sig själv växa och lära. Lika så är det minnen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0