Kaniner i papp!

Hejsan mina skära vänner! 
Så var det söndag, känns som att denna dagen bör vara slut men klockan är bara två nu. Haha! 
Upp tidigt då barnen har en vana av att kliva upp före sju, sen var de full rulle till halv elva då hela familjen (utom jag och Olga) åkte för veckan. 

Jag gick upp och fixade och donade så nu är veckan uppslags inlägg skrivet och publicerat, tidsinställt såklart, det blev så fint! Jag är så himla inne för de där nu för tiden! 


När det var färdigt så kände jag fortfarande ett pysselsug, så betade snabbt av någon sida i sabba den här boken men de räckte inte de heller. Så det fick till att bli lite förberedande på påskpysslet som vi ska ha på onsdag på jobbet. Tror att dessa kommer bli en stor hit! Vad tror ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0