Mitt kontor.

God morgon mina skära vänner! 
Klockan känns som bara barnet även fast jag egentligen fått sovmorgon. Ögonen svider och kroppen vill nog sova lite till, men Hjärnkontoret har vaknat och där är det full rulle. Så startat en tvätt i maskinen och lagt mig på soffan. 
 
Tänkte visa lite bilder från "mitt rum", det som skulle blivit ett pluggrum men som numera är mitt kontor. Gjort i ordning lite mer där inne nämligen. Dessutom så har jag insett att jag inte riktigt visat det rummet än, tokigt! Då jag är där inne varje dag! 
 

Här ovanför ser vi hur det såg ut innan vi fixade lite till, förlåt för stökig bänk. Tänkte inte riktigt på det när jag tog kortet då jag hade laminerat precis innan. 
 

Såhär ser det ut nu, med ett städat skrivbord dessutom. Börjar bli allt mer bonat där inne. Börjar bli så underbart mysigt! Nu ska där bara upp lite mer tavlor och sånt på väggarna. Eller som jag har där i "hyllan", vykort! Klockrena! Nedanför kommer lite detaljbilder:
 
 
Mitt älskade fina rum! Som sagt ska det bara upp lite mer på väggarna, in med en matta samt byta ut kontorsstolen. Sen är det i princip färdigt! Woho! 

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Så fint :D

Svar: Tusen tack! :D
Madelene Holmström

2016-03-07 @ 19:28:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0