Mysipys!

Vad snabbt denna dag ändå gick där efter förra inlägget. Just nu sitter jag i soffan och kikar på desperata hemmafruar från New York. 


Som vanligt så är det toast som står på menyn när Johan är borta. Vad jag är kreativ och flexibel gällande maten. Originellt! Haha. Men gott är det, galet gott! 


Har även tänt mysiga värmeljus då Olga är ute, hon vill inte alls vara inne med mig idag. Bara njuter där ute! Hon var in en sväng vid sex och åt mat, sen snabbt ut! Knappt så jag hann se henne innan hon skulle ut igen. Galet! Men de är ändå tyst där ute, så jag tror att på onsdag får hon vara ute när jag jobbar då de är lång dag på jobbet! 

Nu är det dags att hoppa in i duschen, så håret får hinna torka innan jag hoppas i sängen för idag. Vilket kommer hända ganska så snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0