"Nytt" vardagsrum del 1.

Hejsan mina skära vänner! 
Igår var ju som sagt en bra dag, först på förmiddagen möblerades vardagsrummet om så det blev helt "nytt". Sen så klippte jag håret, rejält dessutom! Är så nöjd! Sen kom min besökare, kommer ett inlägg lite senare om den punkten. 
 
Tänkte visa hur vårt vardagsrum ser ut, just nu är vi påväg till Ludvika för att införskaffa nya kuddar, filtar och ny matta. Kommer kännas helt nytt! De enda som fattas är att tapetsera om men det kommer, måste bara bestämma oss först för hur vi vill ha de. Så tills vidare får de nu duga, ser väldigt smutsigt ut men de e skuggor och ljus som gör det. Tråkigt annars är ändå tapeten fin! 
 
 
Så såhär ser det ut nu, vi har helt enkelt vänt hela rummet, eller snurrat på det. Vi har köpt nya tv-bänkar av syrran så därför vi varit tvungna att göra om. Men jag är nöjd! Blev så mycket större än innan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0