Så var denna dagen slut!

En sån dag! 
Jobbade över då det fattades folk på fritids, väl hemma kring fem. Olga hade då varit ute sedan fem imorse, vägrade komma in. Hon var in en sväng vid sex och åt i vanlig ordning sen gick hon ut igen. Förstår inte, förr så var hon inne jämt! Avskydde att vara ute. Alltid vid min sida ju, men inte längre. 

Så för att motarbeta min "separationsångest" nu när jag är själv hemma så pysslade jag lite med pärlplattor. Gjorde en till fisk-kompis till min gröna fisk. Lika så tre stycken Gameboy men den blå gick sönder så fick kasta den. Sen en svamp, nu orkar jag inge mer. Så se färdigt på tvn sen släpar jag in Olga för att gå och lägga oss. Snark! 


Godnatt på er allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0