Sjukstuga....

God äntligen ligger vi i sängen. Och med vi menar jag så klart jag och min sambo. Olga ligger troget bredvid mig på golvet. 

Johan kom hem tidigare idag då det hade gått fortare än förväntat första vändan. Egentligen skulle han åkt iväg imorgon igen och varit borta ett par dagar till, men det kom en kråka ivägen. På cirka trettionio grader. Japp, förkylningen har knackat på dörren här hemma. 


Han har legat däckad sedan han kom hem, usch jag vill inte bli smittad! Det räcker för mig att jag mått skit och piss i några veckor nu. Fast det vore kanske skönt om det fick bryta ut på mig också någon gång, men jag har inte tid! Så tvi tvi, bacillerna får hålla sig undan till fredag eftermiddag. Sen kan jag vara hur sjuk kroppen vill! Men inte riktigt än. 


Även Olga har varit helt slut idag, legat inne på soffan med oss hela eftermiddagen. Vilken kontrast ändå, när Johan och Charlie är borta får jag inte in henne. När dom är hemma får jag knappt ut henne! Galet hur det kan bli. 

Nu ska vi hur som helst sova, har dessutom helt glömt av att jag fick ett happymail idag, men de får nog komma en annan dag. Typ imorgon? Jag orkar inte idag. 

Vi hörs mina skära vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0