Trött och tråkig.

Hejsan mina skära vänner. 
Idag har varit en lång dag, en suverän dag på jobbet, men en lång dag. Slutade klockan fyra sen hem, slappat på soffan och kikat sista PLL. Snark. Hållt mig vaken hela tiden faktiskt, kors i taket! 

Vill egentligen inte dela bild på vardagsrummet än, vill att det ska fotas i dagsljus. Men hinner liksom inte med solen än. Så denna bild nedanför får duga så länge..


Det är så gudomligt fint! Oerhört jätte mega fint! Är kär i det, kan man vara kär i ett rum? Jag kan då det! Verkligen! Nu ska det bara in ett nytt golv, sen är det perfekt! Längtar som tusan..

Jag är trött och tråkig, det är bara så just nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0