Där kom värmen!

Med buller och brak! 
Herre min je vad varmt det blev! Skönt kan jag tycka, men ändock påfrestande varmt. När jag åkte från jobbet idag såg jag nog iallafall de värsta med sommaren.



Bilen var helt täkt av ett gult lager pollen. Inte ett dugg mysigt. Rätt så vidrigt faktiskt om ni frågar mig. 

Nej nu ska jag andas ut ett par gånger sen svira om och gå ut. Började klippa gräset när jag kom hem men det blev på tok för varmt i kläderna jag hade på mig. 

En stor nackdel med hus är den där gräsmattan, det har hällregnat nu när Johan varit hemma så de inte gått att klippa gräset, men när han åker blir det strålande sol. Tjopp sa de så var de närmare djungel utanför. Sjukt vad fort gräset växer på en dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0