Förra och denna veckas uppslag!

Hejsan mina kära vänner! 
Usch vad jag måste ta tag i detta med youtube. Känner mig sämst. Men tiden finns inte riktigt till! 

Här kommer iallafall förra och denna veckas uppslag i bilder! 


Förra veckan med pennor från ICA MAXI. Klistermärken från Dollar Store. Ganska så lugn början men andra halvan vart fullspäckad. 


Denna veckas uppslag. Alla klistermärken har jag själv skrivit ut och skurit ut. Matchat och haft mig. Weekend bannern är lite för lång. Men jag ska lösa även det! Detta med klistermärken är ju SKIT KUL! De är inte långt kvar tills jag har tjänat in den där maskinen på mina egengjorda klistermärken. Håller på så fort jag har tid över! Har även några som väntar på att bli skurna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0