Halsvirus.

Hejsan mina kära vänner! 
Idag är absolut ingen bra dag. Jag gjorde rätt val av att stanna hemma, pratade med VC imorse och de sa att det var strikt talförbud och vila vila vila. Har haft en såndär morgon som jag hostat tills jag spytt, inte roligt alls. Precis samma lika som jag hade där innan nyår. Denna gången har jag dock feber. 


Har lyckats behållt en liten skål med kräm och mjölk iallafall. Har feber och extrem huvudvärk. Johan och Theodor är och handlar min meducin. Kommer dock ta den till kvällen så jag är helt säker på att kroppen lugnat ner sig en smula eller tre. 

Så det är väl vad jag har gjort här på morgonkvisten, försökt vara tyst när man har ett tjålskåp på fem år här som vaknade pigg som en lärka. Två hundar som kör opera. Jag vet inte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0