Måndag än en gång.

Hejsan mina kära vänner! 
Usch vad jag är dålig på att uppdatera er, men jag gör inget om dagarna. Ligger på soffan, sover, äter. De är typ det som händer i mitt liv. Rösten har äntligen vänt och är påväg tillbaka, dock har den en guppig väg framför sig. Iallafall som det är nu. 


Den kommer och går, dock är den här mer än borta nu. Vilket känns skönt! Men jag blir så slut av att använda den dock. Därav sovandet, samtidigt som jag knappt får sova för hostandet. Det tar liksom ut varandra! 


I helgen testade vi på att grilla såna korvar som är så populära på Facebook för tillfället, men de blev inte alls goda. Tummen ner får de av mig! 


Barnen blåste såpbubblor och vi var ute nästintill hela helgen. Igår fyllde brorsan 30 år så då var vi där och åt och umgicks. Barnen lekte för fullt på bakgården. De var en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0