Knasigt värre!

Hello friends!
Nu på senaste tiden har det mest varit lite mer sådär spel och sådant på bloggen, lite personligt men inte alls så mycket. Varför vet jag inte, finns inte så mycket att säga. Det jobbas som jag vet inte vad just nu så livet står lite på paus. Men jag hinner ändå med att snapchata en hel del, nedan ser ni mitt favoritfilter som precis gjort en comeback!

Jag verkligen älskar det där filtret!

För övrigt så åt vi nog den konstigaste kvällsmaten igår. Makaroner, bacon och stekt ägg. Plus vitlöksbaguette till. Hur knäpp kombination var inte det då? T åt macka och varm choklad, lät mer "normalt" om ni frågar mig. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte, vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0