Använd de gamla!

Hejsan kära vänner!
Just denna information som jag tänker dela med er idag är faktiskt hela två veckor gammal. Jag är så efter med mitt bloggande att det är pinsamt!

Hur som haver så för två veckor sedan så kände jag att vi behövde lite förnyelse hemma, allting ser likadant ut. Jag är en rastlös själ så jag och Theo tog tag i att möblera om på nedervåningen.

Det blev mestadels köket som fick sig en makeover, vardagsrummet fick bara flytt på kattleksakerna till en bättre plats. Så mycket bättre! Ska kanske försöka göra en house tour här framöver då det är länge sedan sist jag gjort en, då bodde jag tillochmed i lägenheten och det är över ett år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0