Fun facts!

Hello friends! 

Jag satte mig ned igår vid datorn och gjorde i ordning ett blogginlägg som kommer upp imorgon när jag är på jobbet. Men var tvungen att se över arkivet då det är lite lättare på datorn, det var ändock lite roligt! 

Jag har mina toppar och dalar här på bloggen, för tillfället är jag i en topp. Har blogg maraton, bloggat varje dag sedan tisdags. Även bloggat flera gånger under vissa dagar. Men när jag kollade över arkivet så såg jag att sist jag bloggade via datorn var 30 dec 2016. Alltså nästan fyra månader sedan!!! 

för att ändå faktiskt vara en aktiv bloggare så var det lite roligt att jag inte bloggat via datorn på sååå länge. Men imorgon kommer ett datorinlägg som sagt, troligtvis senare idag också då det känns som att jag kanske ska dela med mig av videorna jag gör? Så kommer det ju förhoppningsvis en housetour idag också! Håll tummarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0