Så var påsken över.

Hello friends! 

Jag vet att jag lämnade er med några frågetecken igår, inte min mening. Det kommer att förklaras så småningom. Men inte nu. 

Idag har vi varit på påskmiddag hos mamma och pappa tillsammans med nästa hela familjen, saknades tre vid matbordet för att det skulle räknas som komplett. Men vi var iallafall arton stycken så de var livat i luckan ändå. 

Nu ska vi äta kvällsmat, sedan ska jag hoppa i duschen för att slutligen slänga på mig tofflorna. Köpt dessa på Dollar Store, bästa köpet på senaste tiden! 


Imorgon tror jag att jag kan lova en housetour, pojkarna ska ut till skogs en stund så jag kommer att hinna filma. Suveränt va!? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0