Bra dag!

Hello friends! 

Ligger i sängen och försöker med det omöjliga, att somna. Olyckligtvis lyckades jag somna på soffan tidigare när jag, Johan och Theo såg på en legofilm. Så antar att jag är vaken ett tag nu. Sånt är livet.. 

Idag har varit en bra dag på många vis. Ovan ser ni mitt nya armband då mitt förra gick sönder, lämnade in det och fick pengarna tillbaka och uppgraderade mig till den nya modellen. Så galet nöjd med det så det är inte klokt! Dock lite nya funktioner jag lär testa på, men det kommer bli bra! 

Fick även hem lite roliga klistermärken idag som jag köpte på en Facebook grupp, rena lyckoträffen då bara frakten på shoppen är ca 60kr! Och jag köpte dessa två arken för allt som allt 80kr med frakt. Alla älskar vänliga människor på Facebook grupper! 


Nej nu ska jag minsann försöka mig på detta med att sova, lycka till till mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0