En bra onsdag!

Hello friends! 

Så har halva veckan gått, dagen har gått bra! Jobbade som vanligt sedan åkte jag ut till mamma och pappa en sväng. Efter det åkte vi till Borlänge och handlade lite. Nya pyjamasbyxor, ny vattenmugg och sånt. 

Även så köpte jag Rubiks kub då jag och Jennifer beslutat att vi ska minsann lösa det! Så köpte en till henne och en till mig, imorgon börjar "äventyret"! 

Körde även förbi en konteiner och lämnade av barnens urvuxna kläder, känns ändå som en god gärning. 


Lika så köpte jag faktiskt födelsedagspresent till Jennifer som fyller år imorgon, vem hade kunnat ana att jag skulle bli så bra vän med en kollega? Ärligt inte jag iallafall. 

Nej nu ska vi se färdigt den tredje Hungergames filmen innan läggdags! Snart är det dags att beta igenom Pirates! Wihoo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0