Ett steg bakåt!

Hello friends! 

Imorse fick jag lov att lyssna på kroppen ordentligt, tog mig knappt ur sängen. Efter ett par tappra försök att göra mig i ordning så fick jag lov att inse att det inte gick. Kroppen sa ifrån, gått på sparlåga och högvarv för länge nu så. Hemma och kurerar mig idag och imorgon, hoppas på torsdag! 

Sovit bort majoriteten av dagen, klev ur sängen till slut vid ett på dagen. Legat på soffan majoriteten av resten av dagen, snart dags att lägga sig igen. Knappt gjort någonting idag och är ändå helt slut. Huvudvärken som spökade igår bet otroligt hårt imorse. Varit borta ett tag men är påväg tillbaka nu med buller och brak! 


Saknar ihjäl mig efter Johan också, värre nu när jag är sjuk. Jag är precis som ett barn på det viset, kommer aldrig växa upp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0