Färdigvilat!

Hello friends! 

Så var semester slut, på fler än ett plan. Visst jag e ledig nästan hela denna vecka också, men ingen sammanhängande semester. Jobbar idag och på onsdag. Men det är en till semester som tagit slut nu, igår närmare bestämt. Viktsemestern! Jag har hållt mig stabil på samma vikt hela tiden sedan pausen som startade i november, men nu ska de rasa neråt igen. Ännu mer promenader, ännu mer nyttig! 

Nyckeln till min framgång är beslutsamhet, för detta året har jag valt ordet energi att leva upp till.

Mitt mål när jag startade den här resan i slutet av april förra året var minus tretton kilo. Jag gick ner tjogufem kilo. Detta året har jag inget riktigt viktmål, jag tänker hålla på tills jag känner mig nöjd och mår bra. Nog allt att jag redan nu mår bra, men det finns fortfarande att ta av. 


Jag har "krympt ur" min förlovningsring än en gång, så nu har jag två ringar som är på tok för stora. De flyger bokstavligen av mitt finger, vilket är lite sjukt när man tänker på det. Men jag kommer nog ha den nyaste ringen kring halsen, det blir dyrt annars att byta ring var tredje månad, haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0