Jag. Orkar. Inte!

Hello friends! 

Vet att igår blev ännu en inläggslös dag. Blir smått tokig på appen då den inte vill sammarbeta. 

För övrigt tror jag inget vill sammarbeta idag. Vaknade och mådde blah, drog mig till jobbet och hade en helt okej dag. Sedan åkte jag hem. Jag har alltså huvudvärk för tillfället för jag ör så trött men kan absolut inte somna! Är för "pigg", om det låter logiskt. 

Vi lyckades bli färdiga med håret i söndags iallafall. Men det är så svårt att få till en rättvis bild. Det är en nyans inne, en annan nyans på bild, ute är de sjutton olika nyanser. Men hur som haver så är alltså mitt hår numera orange! Och jag är sååå galet nöjd! Blev kanske lite för ljust, samtidigt lite för blek, även lite för brunt kanske. Men hur som är jag nöjd överlag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0