Lyckan är total!

Hello friends!

Nu trodde ni kanske att jag glömt av er igen, men icke! Har bara haft så otroligt fullt upp idag. För idag kom nämligen vår nya soffa! ÄNTLIGEN! Tog självklart en "hejdå bild" av gamla soffan och soffbordet.

För att sedan ta en "hej bild" av nya soffan och soffbordet. Som man såklart gör! Vem gör inte det liksom? Jag älskar det! Fullkomligt ÄLSKAR det! Kom även en Molly med på ett hörn som godkänner nya soffan! 

Jag är helt kääär i den! Den är helt perfekt, lite mindre än jag förväntat mig men den kommer duga alldeles fint, nu är det bara kruxet att lära mig leva med lösa kuddar, men det kommer väl. 


Nu är det dags för snacks day och film innan läggdags. Imorgon jobbar jag sista dagen för den här veckan. Helt galet! Har även mer nytt jag vill dela med mig, men vill ha fin fina bilder först! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0