Nattmössan.

Hello friends! 

Klockan är inte ens fem än och jag är redan vaken. Ögonen svider bokstavligen för dom är så trötta men kroppen för övrigt är vaken, lika så hjärnan. Känns som detta kommer bli en lång dag. Men man får göra det bästa av dagen! 

Gårdagens inlägg hamnade på något vis klockan ett inatt. Fastän jag skrev det kring nio tio igår kväll, måste gjort något knas. Men men, de finns inget att göra åt det just nu. 


För övrigt så känns det ändå som att det går rätt så bra för min bloggmånad, om man bortser från att jag klantade till det igår, men hittills så har varje dag erbjudit ett inlägg. 
Lika så detta med att inte dricka Coca-Cola, är nu inne på dag 17 och inte en endaste klunk än! Heja mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0