Planer!

Hello friends! 

Kontoret är ju onekeligen min bästa plats på huset. Jag spenderar nog mest tid där om man räknar bort sovrummet, där man sover! 

Mina kalendrar och dyligt håller mig sysselsatt mestadels av dagarna, speciellt de stora. Min huvudkalender har ju Trotts allt en egen youtubekanal. Även om jag började med den lilla i den. 

Men jag börjar känna att det är lite för .. Stökigt. Eller inte stökigt heller, men plottrigt. Så nu är jag på jakt efter ett bokställ där jag kan ställa min huvudkalender på skrivbordet, sedan ska även en lack hylla från Ikea upp på väggen där jag tänker ställa de andra som inte används lika ofta. Sådana som kan ställas undan och plockas fram vid behov. 


Men nu är frågan, ska man köpa ett bokställ eller bygga ett själv? För så svårt kan det ändock inte vara. Får se hur jag gör, men ett bokställ ska jag minsann ha! 

Så tror jag att jag kanske ska måla om lite grann, trött på det vita där inne. Lite färg har ingen dött av. Plus att jag ska göra egna posters. Det kommer bli bra det här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0