Slut som rockstjärna!

Hello friends! 

Jag smäller av vad slut jag är, somnade ju aldrig om imorse utan fixade med disken och tvätten. Plattade håret och donade. Väckte Johan sen bar det iväg till jobbet, var tillochmed för tidig dit. 

Om vi tittar på bilden här ovanför, behöver jag förklara varför jag är slut? Gått som en tok senaste veckan. Med resultat! Värk i hela kroppen, men imorgon kommer jag inte pressa mig lika långt. Gått över 20 tusen steg både igår och idag. Uppe i ca 42 tusen steg denna vecka, mer än hälften av en hel vecka brukar se ut. Helt sjukt! 


Nej nu ska jag se färdigt filmen tillsammans med Johan innan jag äntligen får gå och lägga mig för dagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0