Bytt knapp!

Hello friends! 

Så var det måndag, ny vecka nya tag! Varit vaken sedan strax efter tre då Charlie haft en jobbig natt, katterna utanför har stört hans skönhetssömn. Vilket i sin tur stört min sömn, suck. Nåja de är som det är. 

Igår bytte jag knapp för första gången, det var lite läskigt om jag ska vara ärlig. Jag är rätt så feg och hade hunnit glömt hur det lät så lyckades skrämma upp mig själv. 

Hann mitt i allt känna sorgen, den där sorgen över att det här är mitt liv nu, min vardag. Det ska pangas i armen, det ska stickad i magen, det ska stickas i fingret mellan åt.. Jag vill inte vara sjuk, så igår blev jag för tusende gången ledsen. Känns som att det dock inte var sista gången. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0